Veelgestelde Vragen
FAQ
Bij Paspecies kun je op diverse manieren veilig betalen. De volgende methoden zijn mogelijk:
- IDEAL. De meest gekozen betaalmethode in onze webshop is iDeal. Betalen via iDeal gaat op dezelfde manier als internetbankieren. U heeft uw bankpas en identificatiemethode nodig.
- VOORAF OVERMAKEN. Nadat je de bestelling bevestigd hebt kun je kiezen voor een betaling middels bankoverschrijving/ vooraf overmaken. Hier kun je nogmaals je email adres controleren en deze bevestigen. Hierna krijgt je per email alle gegevens om de betaling over te kunnen boeken. Gelieve het order nummer te vermelden als referentie. Maak gebruik van onderstaande betaalgegevens: Paspecies, RABO rekening: NL04RABO0318316056, BIC (Swift code): rabonl2u
Is de vermelde prijs inclusief BTW?
Ja, alle prijzen op onze site zijn inclusief BTW.
Mag kleding worden geretourneerd?
Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst uw artikelen retourneren. Wij zullen dan na ontvangst van het artikel, het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk aan je terugstorten.
Vul de gegevens in onderaan op de factuur en voeg deze bij het retour pakket, dan kunnen wij de retour snel verwerken. Niet compleet ingevulde formulieren geven vertraging in de verwerking. Heb je vragen over het retour zenden, mail ons even, dan krijg je z.s.m. antwoord.
Paspecies
Lagehoek 8
1716MA Opmeer
De kosten voor retourzendingen zijn voor je eigen rekening, meer informatie vindt je op de pagina retourneren.
Levertijd?
Je bestelling wordt na ontvangst van betaling op onze bankrekening of bij direct online betaling met iDEAL binnen 1 á 2 werkdagen verzonden. Op dit moment wordt circa 98% van de door ons aangeboden pakketten daadwerkelijk de volgende dag bezorgd.
Alles direct uit voorraad leverbaar!
Al onze artikelen zijn direct uit voorraad leverbaar. Je bestelling wordt in één zending uitgeleverd, tenzij anders gewenst.
De bezorging van een pakket door DHL Parcel neemt normaliter 1 werkdag in beslag. Verzending van een bestelling dat door de brievenbus past neemt ook ca. 1 tot uiterlijk 3 werkdagen in beslag in Nederland.
Informatie over de bestelling!
Wij houden je nauwkeurig op de hoogte van elke statuswijziging in je bestelling.
Is je bestelling verzonden? Dan laten wij jou dit ook via e-mail weten.
Geen bevestigingsmail ontvangen?
Het is mogelijk dat de bevestigingse-mail in de map Ongewenste e-mail terecht komt. Verder is gebleken dat er een vertraging van wel 12 uur kan ontstaan bij gebruikers van hotmail / gmail! Ons advies is dan ook om info@paspecies.nl als contactpersoon toe te voegen zodat je al onze e-mails kunt ontvangen.
Dus indien je geen berichtje hebt ontvangen kun je even kijken in de map
Ongewenste e-mail(Hotmail, Outlook), of Spam (Gmail)
Staat de e-mail ook daar niet in, stuurt dan een e-mail naar:
info@paspecies.nl of neem telefonisch contact met ons op via 06-25558956.
Heb ik 100% garantie dat alle artikelen leverbaar zijn?
Helaas komt het wel eens voor dat een artikel niet meer leverbaar is in tegenstelling tot wat de website aangeeft. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk per mail contact met je op. Je hebt de keuze een ander artikel te kiezen, het bedrag van het artikel retour gestort te krijgen of kosteloos de gehele bestelling te annuleren.
Wij doen ons uiterste best deze situatie te voorkomen.
Een kledingstuk in de winkelwagen blijkt bij betaling toch te zijn uitverkocht.
Het kan gebeuren dat in de tijd tussen het plaatsen van een artikel in de winkelwagen en het betalen, het betreffende artikel door een andere klant is gekocht.
Het plaatsen van een artikel in de winkelwagen betekent niet dat dit artikel voor u is gereserveerd. De reden hiervoor is dat klanten soms een of meerdere artikelen in de winkelwagen plaatsen en de site vervolgens verlaten zonder het artikel weer uit de winkelwagen te halen.
Daarom is pas bij betaling het betreffende artikel definitief voor je gereserveerd.
Is je dit overkomen dan adviseren wij je om contact met ons op te nemen via info@paspecies.nl. Wij kunnen dan eventueel voor je bij de leverancier navragen of het betreffende artikel nog kan worden bijbesteld.
Klachtenprocedure
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@paspecies.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”
Service
100% klanttevredenheid geniet onze hoogste prioriteit. Klantvertrouwen en een onberispelijke reputatie is ons hoogste goed. Al ons handelen is gericht om Top producten met een Top service te leveren. Mocht er desondanks onverhoopt iets niet geheel naar wens zijn, laat het ons dan s.v.p. altijd weten! Wij zullen ons uiterste best doen om de best mogelijke oplossing aan te bieden.
Overige vragen
Staat je vraag hier niet bij of is er desondanks iets niet duidelijk? Aarzel dan niet en neem contact met ons op.